13 Ağustos 2016 Cumartesi

KAHVE DÜNYASI KURABİYESİ




Merhaba :) Bu kurabiyeyi yine adından dolayı merak ederek pişirmiştim. Aslında daha önce kahve dünyasında böyle bir ürünü de test etmemiştim. Ama meraklandım ve tarif ölçülerine birebir uyarak, oldukça lezzetli bir kurabiye pişirebilmiş oldum. Ve şimdi sizlerle paylaşıyorum...

MALZEMELER
  • 125 gram margarin (oda sıcaklığında yumuşatılmış)
  • 1/3 su bardağı toz şeker
  • 1 adet yumurta
  • 1 adet limon kabuğu rendesi
  • 2/3 su bardağı damla çikolata
  • 1 paket kabartma tozu
  • Yaklaşık bir buçuk su bardağı un
HAZIRLANIŞI

Oda sıcaklığında yumuşatılmış olan margarin bir kap içerisine alınır. Damla çikolata hariç diğer malzemeler ilave edilerek hamur yoğurulur. Ele yapışmayan özdeş bir hamur elde edince en son olarak damla çikolatalar ilave edilerek erimemesi için hızlıca yoğurulur. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartılarak yuvarlanır ve üzerine hafifçe bastırılarak yassılaştırılır. Böylece 15-20 adet kurabiye hazır hale getirilir ve yağlanmış fırın tepsisine dizilir.

Önceden 120 derecede ısıtılmış olan fırında yaklaşık 35 dakika kadar pişirilir.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder